Tisdaag!

hej!

Idag har vi haft två prov, jag kan inte säga att det var roligt att ha 2 stora prov eftervaran. Jag är typ helt slut i hjärnan, Jag får ont när jag tänker!
Vi hade Prov i naturkunskap först, i energi. Jag menar vad e det för ngt prov? Det är onödiigt!
Sen hade vi prov i livsmedel och somvanligt så behandlar maria mig som en idiot? Idag fråga hon om jag behövde hjälp efter provet om ja ville ha svaren och diskutera dom? visst, det e snält av henne att fråga men jag känner mig som om jagj är en idiot, som om jag inte kan ngt.

Men livet Är som det är!
Mitt liv är iaf bra, jag har människor som bryr sig om mig och jag har männsikor jag älskar. Hon ska inte få förstöra mitt liv.

Jag fuska med colan idag...Opps..!
Jag var så trött och seg idag och hade huvudvärk, det hjälpte med cola så det e bra iaf. Enligt en läkare så kan man dricka en cola om dagen utan att det är farligt så jag kan faktist få göra det tkr jag!
Så nu har jag bestämt att jag får dricka en cola om dagen, inga invändningar? okeej då var dommen lagd*bank med hammare*!

Ha det så bra så hörs vi! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0