Sportlooov!

Hejhej!

Inte nloggat på ett tag nu, har varit ganska fullt nu på lovet och så har jag inte orkat, Det har varit så mkt att skriva så det hade intye fått plats.
Nu är jag tbx iaf....

Mitt lov har varit jätte bra i helhet, jag har träffat många kompisar och jag var på bio med ida ''Prinsessan och grodan'' en VÄLDIGT bra film måste jag få säga, en ny disneyklassiker.


_______________________________________________________________________________________________

Var på filmkväll hos julia i onsdags-torsdags det var mysigt och efterlängtat :D!
Kom från erik igår i ulricehmn, var där överdagen det var kul:D!
Haha det är nna so sovr vid kamnen hos julia på orgnen vise hon söt:D?<3

Var nyss ute med hunden och det är la iaf 60 cm snö ute. Jag höll hunden samtidigt som min fot fastna i snön och jag trillar rätt ner i snön med ansiktet och allt! Inte kuul!!
Asså verkligen hel mitt ansike hamna i snön, jag trllrat ner i snön frammlänges jag såg ut som snömanen när jag kom upp ur snön, Kan det inte bra bli sommar, vill ha sol och bli brun! Men det e bara en dröm för det är bara massa snö och minusgrader!
 

Jag vet inte vad som händer idag, troligtvis inte så mycket, men det blir la film och ngt varmt anntar jag:)

Ha det så bra, i ovädret. Gå inte ut, läs min blogg (Y)

puss!!


Kommentarer
Postat av: NINAAAA

Är de en utvecklingsstörd cp korv som ligger på golvet och har en cp arm?? heöhöhöö <3333

2010-02-20 @ 23:19:19
URL: http://nijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0