Onsdag..!

Heejhopp!

Vakna typ 8 idag, sovmorgon! Jag brukar ju vakna runt 6-7 på helger.
Ska dra till skolan om nån timma, cafe kursen börjar idag igen. Yippie!...NOT!
Eller den är la okej men det e bara teori nu, vi ska la få prova på att göra kaffe å sånt med men inte så mkt praktist annat.


Jag behöver hjälp med min iphone!
Jag kan inte blogga från den? Inte från blogg.se sidan iaf. Det är sjukt skummt, jag vill ju kunna göra det?
Någon som kan hjälpa mig kankse?

Sen så vill jag ha ett sånt snyggt skal som josefin crafoord har! Hon är så cola, jag älskar henne!
Hon har ett as snyggt skal med rosa kristaller på ge mig det tack?

Men nu ska jag dra, hörs! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du ska börja skriva inlägget får du rulla neråt, där står det i blå text ändra redigerare eller något liknade.. Tryck på den. Sedan är det bara att skriva på ;)

2010-02-13 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0