Måndag = Ledig!

Morron!

Som vanligt när man är ledig så vaknar man  runt 7-8 och kan inte somna om, det är jobbigt att inte kunna somna om.
Man vaknar iaf till en rätt så solig och fin dag, dock är all snö kvar och man blir bländad av den.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag får se vad som händer denna soliga dag. Men jag måste plugga lite iaf har ju sammhälsprov denna veckan och redovisning i svenska och inlämning i svenskan och inlämning i handel.
Men nu ska ja ta ut hunden och sen ska jag hämta min syster så får vi se vad som händer idag!

puss!





Kommentarer
Postat av: Jess ;D

men rooobin, redovisningen i svenskan är nästa vecka ;) så det blir en mindre sak att göra, haha (y)<3

2010-02-23 @ 15:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0