Lärt mig blogga med iphonen!

Shoho!

Gårdagen kväll blev spenderad med sanna och michaela och en stund med annika:)

Vi såg någon film jag inte kommer ihåg namnet på, men den var iaf bra! Sen så satt jag och sanna och prata det mesta som vi brukar göra, om vad som har hänt och lite så. Vi ses ju inte allt för ofta, men det blir ibland iaf och det är jag tacksam för, ett liv utan sanna vet jag inte vad det skulle vara.
Jag har lix känt sanna i hela mitt liv kan man säga, vi har känt varan sen dages när vi var typ 1
-2 år och det är en lång tid.



Vi har lix gjort så mycket tillsamnas, det sklle ta mig en oändlighet att skriva vr liv tsm, så jag tänke inte göra det, Men du betder massa för mig och du kmmer alltid t varmin bäta vän!
Ett liv utn dig ä inge, tack för att du fins!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0