Våren är faktist jobbig?

heeeej!

Det blir ingen sthlm nu i veckan, jag är typ sjuk har lite feber fram å tbx och har huvudvärk! inte alls kul, men det blir av lite senare i maj när jag ska till sthlm på LADY GAGA! fett najs!

Men jag har komit på att vå¨ren är bara en jobbig årstid, lixom tänk efter själva? Visst att alla blommor och bin å fjärilar å sånt e fint å så men, vädret pendlar hela tiden, det är därför alla är sjuka. Alltid samma fråga varje vår, man tar av sig alla kläderna när solen kommer och tror att det är varmt, men det är det ju inte för det är våren som lurar dig och sen blir man bara suk och fårmliga inne med snuva.

Men frågan är?
Varför tänkar m an inte på det om man själva vet om det inerst inne. Klä inte av dit till T-shirt för det är inte så varmt som du tror? Man gör det varje år fast att man då vet om att man kommer bli sjuk, ibland undrar jag varför vi kallas dom smarta och överlägsna i världen? Det är ju vi som alltid gör misstag och oftast inte lär oss av dem, eller så lär vi oss av dem, men, det är försent?

Aja så är det och kommer allltid vara.
ä
Nu ska jag koplla på Glee.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0