Trött!

Heej!


idag har det varit en lite cpdag, jag har mått illa varit trött mått almänt konstigt? jag har typ bara sovit 3h inatt och skulle upp tidigt för jag var på ullared idag, det var massa folk där! men jag fick typ det jag vill ha:)

Btw så trivs jag jätte bra på min nya praktikplats, jag får göra saker och personalen är trevliga och allt e bara bra:)
Men jag börjar 6:30 så jag åker 6:00 på morran å det är ju lite segt :P
men man vänjer sig, hoppas  jag..;)



Men snart är det dags för Lady gaga, inte många dagar kvar nu:) asså fatta vad pepp jag e på det!
 Jag längtar så mkt asså! Plussss att Justin bieber kommer till sthlm nån gång imaj så man kankse har tur för en gång skull att lyckas gå på hans skivsignering;)

nu ska jag ut med hunden sen ska jag kolla smallville sen sova så god nattt;)


Kommentarer
Postat av: pernilla eliasson

Justin bieber = <3



Klart att du trivs på din praktikplats ;) den är i partille och här bor ju jag ;) <3

2010-04-25 @ 14:47:02
URL: http://freakyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0