Torsdag!

Heej!

Idag har jag till att börja med vaknat och gjort mig iårdning, Sen så var det ju inte så fint väder, så mitt hår blev förstrt :(
Men sen var det att dra till stan för jag skulle på bio med underbara sandrut :D, vi såg ALice i underlandet 3D, den var faktist bra i 3D emn inte så mkt mer än den vanliga. Jag måste säga att den var roligare på svenska, pga hjärterdams röst, hahaha den var lite kul...
Efter bion åkte jag med sandra hem och vi åt mat, tack förr maten ^^ . Sen så såg vi på kenny starfighter, den var la typ lite konstig men den var la rolig på sitt sätt, haha...
Men hade bra sälskap :) tack fr en rolig dag sandra :)<3

Men sen när jag ska hem så väntar jag på bussen, asså det var den konstigaste buss jag någonsin suttit på!
För det frsta så åkte han säkert i 100 på vanliga vägar och sen så åkte han nästan för bi alla på busshålplatserna, skit skummt. Men det posetiva var att jag var hemma på 20-25 min och det brukar la ta ca 30-35 haha..xD

MEn nu ska jag dra puss!


Kommentarer
Postat av: pernilla eliasson

Älskar filmen :D alice i underlandet då ;)

2010-04-15 @ 22:03:29
URL: http://freakyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0