shooohooop!

Idag har jag varit på bio, igen, fast i dag var jag på Alice i underlandet. Den var faktist bra, jag trode att den skulle vara dålig, men det var den ionte. Jag blev förvånad hur bra den var om jag ska medge, fast jag kolla dock på den på svenska, inte lika bra då. Jag var med mina syskon och min kusin, så det fick bli svenska. Fast jag vill se den igen fast på engelska och i 3D, så om ni är intresearade så säg till, smsa elelr skriv här! :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag, Tänkte vålgästa lisa, men så sa hon att hon inte var hemma, inte lika kul då ju...
jag är rastlös och har inget att göra, det är inte kul, så jag får la hitta på ngt kul.

Ha det, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0