Shoohopp!

Sitter och lyssnar på Lisa Nilsson - Tro på dig, En väldigt bra låt om jag får säga det. Har nyss gjort iårdning mitt hår, det blev la okej men det e svårt att få det som jag vill, men men...

Idag ska jag på bio med Lisa och ida, vi ska gå på the bounty hunter den verkar sjukt bra!
Vi ska mötas där runt 4 så det är inte så broskande, hinner sitta och blogga och slösa lite tid så det e najs! Senar ska jag inte göra så mkt, jag ska däremot upp typ 5:50 imon för jag ska beställa en sista minyten biljett imon t sthlm (A).




_________________________________________________________________________________________________________________



Igår bakade jag en tårta, en påsk tårta, den var lite söt tkr jag.
Så jag ska visa den bara för det :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin och gullig :D som du (a)

2010-04-15 @ 22:05:31
Postat av: pernilla eliasson

Jättefin och gullig :D som du (a)

2010-04-15 @ 22:05:33
URL: http://freakyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0