heeeeejhoopp!

Idga har jag haft NATIONELLA i engelska! uppsatsen och muntliga delen!

Uppsats: IG-----------

Muntligt: VG -
Och det är jag mycket nöjd med! Jag fick massa beröm av min lärare jag är nöjd :D!
Bästa betyget i engelska någonsin.... Men än är det inte avgjort. två delar kvar.!

Jag har Precis packat ner sakerna till dansen, så jag går om typ en timma, Nu sitter jag och lyssnar på Cher, och typ smsar. Jag funderar på att se ett avsnitt av smallville men jag vet inte....
Vi får se vad som händer innan jag åker :)

Och BTW så har jag bakat små gulliga pajer, brb ska ta kort på dem....

*tar kort*


5 minuter senare...



MAssa goda var dom ;)

Nu ska jag ta det lungt med muuusiik!


Kommentarer
Postat av: pernilla eliasson

Haha vad söta dom var ;) det kommer gå jättebra i engelskan för dig :D <33

2010-04-28 @ 17:01:25
URL: http://freakyhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0