Allum med FlummGöll

Heej!


Gårdagen spenderades med Flummgöll på Allum i partille, sjukt kul och mysig dag! :D
Vi flumma runt i allum och i partille, sedan satt vi på en bänk och muppade oss, men gud var kul jag hade igår.
Man kunde vara sig själv med flummgöll sjukt mysigt!:) tack för en bra dag!:)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Idag har jag varit på den nya praktiken, det var mkt bättre männskor här. Trevliga och roliga männskor:)
Så jag ser fran enot dom 3 kommande veckorna:)

nu ska jag bara ta det lung är trött, och ska se om jag kan fixa smallville seson 9 :)

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0